Zij die mij na staan

Bijna volwassen

Mijn kind

Hij is bijna volwassen, die puber van mij. Bijna, maar nog niet helemaal.

Gisteren heb ik hem wat opdrachten voor vandaag gegeven.

  • Vaatwasser inruimen, aanzetten, uitruimen…
  • Alle lege flesjes in een vuilniszak laten verdwijnen..
  • Vuilniszakken wegbrengen…
  • Boodschappen doen….

Om kwart voor 4 krijg ik een What’s appje van hem: Waar is het boodschappenbriefje.

Ik app terug: Eten voor vandaag, drinken, ontbijt, wc- en keukenpapier.

Er volgt geen reactie meer.

Om half 5 ben ik thuis. Hij ook.

Ik vraag wat we eten. Euh, hij moet nog boodschappen doen.

Ik vraag waarom er nog zo veel flesjes op zijn kamer liggen. Euh, hij is nog maar net wakker dussss…. 

Tegen 5 uur gaat hij boodschappen doen. We hebben vanavond kaasbroodjes, frikandelbroodjes en saucijzensnacks gegeten… Hij is bijna volwassen… 😉

Herkenbaar??

© Rianne, januari 2012

3 thoughts on “Bijna volwassen”

  1. Ik ben bezig met zijn pc op orde krijgen … meneer is uit logeren en had het al snel opgegeven.Het andere alternatief is dat er een nieuwe moet komen, dus ik zet nog even door. Als mijn pc uit 2003 het altijd nog doet, dan die van hem ook. Er was al een laptop gesneuveld omdat die een dag in de regen heeft gestaan onder het dakraam … zucht.Volgens UPC is de netwerkkaart stuk. Zal me niets verbazen … Bij mij gaat nooit iets stuk!

    Like

Reacties zijn gesloten.