Me Myself & I

A dream come true

Op 7 juni van dit jaar schreef ik de volgende woorden Tien jaar geleden presteerde Yep iets, waar ik nu nog steeds droom. Op acht jarige leeftijd werden zijn woorden in een boek gepubliceerd  in een blog waarin ik vertelde hoe trots ik op mijn kind ben.

Vandaag zou mijn blog gaan over Meneer De Bruin. Over het boze gooien en smijten met zijn nieuwe konijnentoilet. Dat hij boos is dat ik zijn kooi heb verplaatst. Over zijn blijdschap toen we Piep terug vonden. Ik had de foto’s al gemaakt en naar mijzelf gemaild. Toen ik mijn mailbox opende om de foto’s te downloaden zag ik een mailtje staan over de verhalenwedstrijd waar ik laatst aan mee heb gedaan. Onderwerp: Het keerpunt. Sluitingstermijn: 30 april. Ik vond die datum een voorteken (al 85 jaar de verjaardag van pap) en ik heb een verhaal (her)geschreven over de ziekte van mijn vader.

Zoals gezegd: Vandaag had ik een mailtje. Ik zag een paar regels tekst en dacht: het is niets geworden. Ik las toch voor de zekerheid de hele mail. Gelukkig maar een korte. Hoi Rianne, De jury heeft besloten dat jouw verhaal gepubliceerd gaat worden in ‘Het Keerpunt’. Binnenkort krijg je je verhaal terug met redactiecommentaar. Over een aantal maanden volgt dan de officiële presentatie. Met vriendelijke groet, Theo. Het duurde even totdat het tot mij doordrong. Mijn verhaal komt in een boek. Een echt boek. Zo’n ding van papier, met letters en een kaft. En een officiële presentatie. Sjucht. A dream come true. Misschien wel Mijn Keerpunt.

© Rianne, juli 2012

9 thoughts on “A dream come true”

  1. Dank jullie wel… Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen. Ik krijg nu eerst mijn tekst terug met redactioneel commentaar wat ik mag gaan verwerken.

    Like

  2. Gefeliciteerd! Dat is super.. Ik ga zo mijn eerste inzending aan een schrijfwedstrijd insturen. Ben benieuwd!

    Like

Reacties zijn gesloten.