Koetjes en Kalfjes

Zwijmelen op zaterdag 4

Toet Zwijmelen op ZaterdagHet was een beetje lastig kiezen vandaag. Kijk, Happy birthday Mr President van Marilyn Monroe stamt uit 1962 net als ik zei de gek, maar ik ben geen president. En Happy Birthday Sweet Sixteen van Niel Sedaka is een vrolijk nummer, maar ik kan mij de tijd dat ik 16 was nauwelijks meer herinneren. (Beetje overdreven, vorige week schreef ik over iets wat gebeurt is toen ik net 17 was dus…). Happy Birthday van Stevie Wonder says it al, maar dat vind ik niet zo’n geweldig nummer. Surprise surprise van Bruce Springsteen vind ik wel een kei mooi nummer maar de zin ‘We travelled so far we two’ is mij niet echt op het lijf geschreven. Congratulations van Cliff gaat niet over een verjaardag dus is niet echt van toepassing.

En toen dacht ik What the heck… It’s my birthday dus ik bepaal vandaag de regels. Geen verhaal, uitsluitend een clip. Gewoon, omdat dit een nummer is wat ik 100.000 keer achter elkaar kan horen zonder dat het mij gaat vervelen.

29-08-15: NB. Hier stond een link naar Forever van Little Steven and the Disciples of Soul. Maar de video is verwijderd. De link dus ook maar.

© Rianne, december 2013

Voor meer Zwijmelen op zaterdag verwijs ik jullie graag naar het blog van Marja.

22 thoughts on “Zwijmelen op zaterdag 4”

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    En inderdaad, je moet gewoon je eigen feestje vieren hoor! lekker nummer!
    Een fijne verjaardag!

  2. Hieperdepiep … Hoera! Van harte gefeliciteerd.
    Maar ben je niet een beetje in de war. Volgens mij heb je een paar maanden geleden nog die magische leeftijd bereikt. Of gaat de tijd nou echt zo snel. 🙂

  3. Van harte gefeliciteerd met je 51e (?) verjaardag. Maak er een mooie dag van.
    En uiteraard bepaal jij op je verjaardag wat je doet op je blog, maar ook alle andere 364 dagen.

  4. gossie, je bent gewoon jarig. Dan zal ik je maar laten winnen met wordfeud (hahahaha, sta toch ver achter dus kan dat nu gemakkelijk zeggen!).

  5. Lieve Rianne, omdat hij zo leuk is ook nog even hier 😉
    Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt, het is je wat ons betreft van harte gegund.
    xxx

Reacties zijn gesloten.