Me Myself & I

Zwijmelen op Zaterdag 15

Toet Zwijmelen op ZaterdagWanneer ik vrijdagmiddag na een lange werkdag waarin ik op twee locaties gewerkt heb naar huis rijd voel ik mij ondanks die lange dag en 4 kilometer extra vooral heel erg zen. Zen omdat het mij gelukt is 85% van mijn normale verwachtingen met de grond gelijk te maken. 85% minder ‘ik vlieg door het plafond’ momenten. Nog 15% te gaan.

Tevreden rijdend hoor ik met mijn derde oor ineens onderstaand liedje en ik dacht: Een perfect Zwijmel-nummer. Wel eentje die er vanuit gaat dat ik volgende week 100% verwachtingen-vrij ben. Eigenlijk best wel een leuke doelstelling, toch?

Cast from Wizard of Oz – Ding dong the witch is dead

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag verwijs ik eenieder met liefde door naar Marja.

© Rianne, februari 2014

12 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag 15”

    1. Haha, dat kan inderdaad niet anders…
      Hoewel het mij vooral om het ‘wicked’ gedeelte gaat. Het goede hekserige gedeelte van mij mag blijven bestaan… (en een beetje wicked ook.. het moet wel leuk blijven)..

      Like

  1. Goed bezig!
    Bij stukjes van deze film dank ik altijd aan de discussie of ‘the dark side of the moon’ van Pink Floyd bij deze film geschreven is. De band ontkent het, maar de er circuleren filmpjes op internet die het tegendeel ‘bewijzen’. Als je de muziek over de film heen legt zijn er opvallend veel overeenkomsten in wat je ziet er wat je hoort. Weird, maar google maar eens op the dark side of Oz, als je nieuwsgierig bent :-).

    Like

Reacties zijn gesloten.