Lifestyle op z'n Wiebels

100 Happy Days #002

100 Happy Days #002

Bloed gevenHet ziet er misschien niet zo heel Happy uit maar het is het wel een Happy moment. Ik mocht mij weer eens melden bij de bloedbank en ben door de medische check-up heen gekomen. Het bloed geven ging ook als een tierelier en zoals jullie aan het smetteloze witte drukverband kunnen zien heb ik geen nabloeding gehad. Met een HB (ijzer) waarde van 8,4 kom ik bijna in aanmerking voor de titel ‘Iron Lady’.

© Rianne, maart 2014

9 thoughts on “100 Happy Days #002”

  1. Haha bij iron lady heb ik toch effe ein iets ander beeld voor mijn ogen dan jij…

  2. Goed zo! Veel spinazie gegeten zeker! (Of broccoli, schijnt ook zo gezond te zijn).

    1. Bij mij komt het vast vanwege de kiloos en kiloos staalpillen die ik als kind heb moeten slikken omdat mijn hb standaard onder de 5 zat.

Reacties zijn gesloten.