Koetjes en Kalfjes

100 Happy Days #028

Pont-briefje

Sinds ik hier woon droom ik er van.

Naar Steyl lopen, daar het pontje naar Baarlo pakken en dan via de andere kant van de Maas terug naar huis lopen. Ik kan stoppen met dromen. Ik heb het vandaag gedaan. Ik had er 121 minuten voor nodig om de 11,14 km onder mijn voeten door te laten gaan. Ik was blij met het rustmomentje op het veer maar kwam daarna moeilijk weer op gang. Bovendien begon het te waaien en op het eind zelfs te regenen. Wat een overwinning was deze wandeling. Op mijzelf en op mijn lijf. Morgen plan ik een rustdag in ;-). Die heb ik verdient.

Net als de friet die ik vanavond ga eten. Dat mag vind ik, wanneer je al wandelend 968 Kcal verbrand hebt.

© Rianne, april 2014

12 thoughts on “100 Happy Days #028”

    1. Hoewel de laatste km’s zwaar waren ben ik niet over mijn grens gegaan en heb er geen spierpijn aan overgehouden. Of ik voel het niet vanwege de pijnstiller die ik tegenwoordig standaard tweemaal per dag slik.

      Like

Reacties zijn gesloten.