Koetjes en Kalfjes

100 Happy Days #100

Toen ik op 25 maart jl vol enthousiasme aan de challenge 100 Happy Days begon dacht ik ‘Appeltje-eitje’ maar niets bleek minder waar te zijn. Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben een gelukkig mens en heb dagelijks mijn geluksmomenten… Maar die foto’s.  Over het algemeen vergeet ik op het ‘moment supreme’ om foto’s te maken en eindig daardoor vaak met foto’s van eten, drinken of nieuwe kleding. Of geen foto. Er zijn genoeg dagen geweest met een Happy fotoloos Moment. Maar goed, het zit er op. Dit is de laatste. Vanaf nu mag ik weer gelukkig zijn zonder camera in de aanslag.’s.

100 Happy Days 100a

Ik werd blij van schaapjes in de wei!

© Rianne, juli 2014

16 thoughts on “100 Happy Days #100”

  1. Alles behalve evident om zo altijd een fototoestel bij de hand te hebben, daar weet ik alles van 🙂

    Like

    1. Gelukkig… Ik was even bang dat ik de enigste was die er zo genoeg van had.. Maar opgeven vind ik ook weer zo iets..

      Like

  2. En dan nog het fenomeen dat de sociale media niet altijd mee wilden werken :-), maar de doelstelling is bereikt, je wordt je elke dag wel bewust van je geluksmomenten en dat zijn er veel!!!

    Like

  3. Haha, dat herken ik! Ik denk ook vaak achteraf, shit.. daar had ik een foto van moeten maken. Soms heb ik ook dagen dat ik het al in ga plannen: oké vanavond ga ik daar en daar heen dus dan kan ik een foto maken, hoef ik er de rest van de dag niet aan te denken. Zo mist het wel een beetje z’n doel van wordt je bewust van gelukkige momentjes in je leven.. 😛 maar goed.
    Leuk dat je het gehaald hebt, congrats! Ik ben onderweg, zit op dag 65 ^^

    Like

    1. Een Turks exemplaar, eigen import. Hoewel de spitse punt de vliegreis niet heeft overleefd ben ik er nog altijd blij mee…

      (gelukkig dat er nog iemand blij is om klaar te zijn)…

      Like

Reacties zijn gesloten.