Lifestyle op z'n Wiebels

Lang geleden

Soms geraken hobby’s zomaar ineens in een verdoemhoekje. Zo ben je nog gemiddeld 5 dagen per week met je hobby bezig, zo vergeet je dat het een hobby is. Soms denk je nog: ‘Hum toch maar weer eens oppakken’ maar om de een of andere reden komt het er niet van. Zijn er altijd andere dingen die belangrijker lijken, die leuker zijn, de hoognodiger moeten.

Toen werd het dinsdag 16 december. Een wachtdag. Zo’n dag die je verplicht in of rond je huis moet doorbrengen omdat er een monteur komt. Ergens in de middag, dat dan weer wel. Ik had wat speling. Maar toch.

Voor negen uur zijn de keuken en ik al schoon, doet de Airfryer haar best een lekker havermoutontbijt te fabrieken. Ik zuig stof, hang wat rond op het net, zet een was in.

Ik ruim de tafel leeg, bezie de ruimte en denk… Het is er weer tijd voor..

Al doende wist ik ook al gauw weer waarom ik er mee gestopt was. Ik heb wat moeite met het leegmaken van mijn geest. Het is een paar maal gelukt en al is het resultaat nog niet helemaal waar ik op hoopte.. Helemaal ontevreden ben ik niet. Dit moet ik er in houden.

© Rianne, 16 december 2014

8 thoughts on “Lang geleden”

  1. Bijzonder mooie resultaten. Hoe heb je dat gedaan?

    Zeg, schrijf eens een keer wat meer over die Airfryer van je. Want als je er zelfs iets met havermout in kunt doen …

Reacties zijn gesloten.