Koetjes en Kalfjes

Zo lief!

De laatste week, sinds ik over glutenvrij blog, ben ik mij weer eens bewust geworden van het aantal lieve mensen in mijn omgeving. Mijn oproep voor glutenvrije recepten leverde nog diezelfde dag een link naar een aantal heerlijke recepten op waaronder een chocoladecake. Steunbetuigingen en bemoedigende woorden vonden hun weg naar mijn ogen en oren. Ik ontving een e-book barstensvol informatie over alles wat met gluten en glutenvrij te maken heeft.

En… na aanleiding van mijn opmerking in het blog ‘Anders… Serieuzer…’ dat het die dag tot mij doorgedrongen was dat mijn ‘thuisafhaal of fastfood’-dagen voltooid verleden zijn werd ik overstroomd door berichtjes via Facebook, Twitter, What’s App en face-to-face met de melding dat je in Nederland bij een 50-tal M.acD.-vestigingen kunt kiezen uit drie soorten glutenvrije hamburgers (Hamburger, Cheeseburger, QuarterPounder).  Gelukkig voor mijn lijn is de glutenvrije variant hier in de regio (nog) niet te krijgen maar… bij de M.acD. in het WinkelCentum Woensel in Eindhoven wel. Laat die M.acD. nu vlak bij mijn moeder zijn. ;-). Hoef ik niet helemaal af te kicken!

Rest mij nog iedereen hartelijk te bedanken voor de lieve woorden en het meedenken. Jullie zijn ‘THE BEST!’.

© Rianne, 2 juni 2015

7 thoughts on “Zo lief!”

  1. Fantastisch al die lieve mensen! Een steuntje in je rug is altijd welkom.
    Een ZONnig weekend, Rianne.
    Liefs Kakel

    Like

  2. Fijn dat je zo gesteund wordt en geholpen met ideetjes.
    Als ik naar GC ga in november kan ik ook wel wat voor je meenemen.
    In Spanje hebben ze veel meer glutenvrije dingen dan hier…

    Like

    1. Ik houd het in gedachten. Waar ik al wel een beetje achter aan het komen ben is dat de producten waar de gluten uit zijn gehaald niet echt gezond zijn (bijvoorbeeld door toevoeging van koolhydraten, transvetten en lactose) en dat ik het vooral moet zoeken in het gebruik van producten die van nature glutenvrij zijn zoals bijvoorbeeld mais, haver en boekweit (en 100000000 andere dingen) …

      Liked by 1 persoon

  3. Ow, wauw! Dat is goed nieuws! En fijn dat zoveel mensen met je mee denken. Internet en social media is zo gek nog niet!

    Like

Reacties zijn gesloten.