Lifestyle op z'n Wiebels

Balkon update #4: Gesmokkeld met de kruiden

Het is al weer even geleden dat ik jullie bijpraten over mijn balkon (Lees hier deel 1, deel 2 en deel 3). De hoogste tijd dus om te laten zien hoe alles nu groeit en bloeit.

Eerlijk is eerlijk…  De zelf gezaaide kruiden doen het niet geweldig dus ik heb ook nog twee bakken vol bij het tuincentrum gekocht. De sla staat wat te dicht op elkaar waardoor sommige planten niet tot hun recht komen en andere aan het doorschieten zijn. Dus heb ik even de snoei- en opschooncapaciteiten van Gemlin ingezet. Van de kruiden snij ik regelmatig wat af. Binnenkort hoop ik de eerste aardbeitjes te kunnen nuttigen. Ik ben tevreden.

© Rianne, 8 juni 2015

6 thoughts on “Balkon update #4: Gesmokkeld met de kruiden”

Reacties zijn gesloten.