Lifestyle op z'n Wiebels

Nieuw dingetje

Toet telefoon - te grootIk schreef laatst al dat ik er over aan het denken was om samen met mijn nieuwe mobiele abonnement ook een nieuwe telefoon aan te schaffen.

Dinsdag kreeg ik een telefoontje van mijn huidige provider. Of ik even tijd had. ‘Nee’, zei ik, ‘Ik ben nu aan het werk’. Wel mochten ze ‘s-avonds terug bellen. En dat deden ze. Net toen ik, want een gewaarschuwd mens telt voor twee, klaar was met mijn warenvergelijkend onderzoek. Ik was al tot de conclusie gekomen dat overstappen naar een andere provider niet of nauwelijks zou schelen. Niet dat ik alle opties van alle providers heb doorgenomen hoor, daar ben ik veel te lui voor.

Maar goed. Ik kreeg een aardige jongedame aan de lijn, zij deed wat voorstellen, ik gooide er wat rekensommetjes tegenaan met als eindresultaat dat ik nu meer belminuten en veel meer MB’s heb voor iets meer per maand dan ik oorspronkelijk had berekend maar zonder eenmalige bijbetaling voor het toestel waardoor ik in vergelijk met de oorspronkelijke optie in the long run minder ga betalen. Geen kapitalen maar toch.

Aangezien telefoon en simkaart woensdag al geleverd worden heb ik maar meteen en een reservekopie van mijn telefoon in the iCloud gemaakt en eentje op iTunes. Dit om te voorkomen dat ik, zoals mij al een aantal malen is gelukt, met een druk op de knop alles kwijt ben. NU heb ik twee mogelijkheden om het te verknallen.

Mocht er donderdag geen blog verschijnen dan zit ik waarschijnlijk met mijn telefoon te pielen omdat ik toch kans heb gezien beide reserve kopieën te vernaggelen. Ik heb namelijk talent. 😉

© Rianne, 22 september 2015

14 thoughts on “Nieuw dingetje”

  1. Ik heb godzijdank geen mobiel (scheelt klauwen met tijd) maar dat woord vernaggelen, dat is zo mooi he, dat zou een WE woord kunnen zijn, geweldig.

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.