Lifestyle op z'n Wiebels

Schilderles of zoiets…

maskerHet is al weer een goede elf maanden geleden dat ik samen met twee vriendinnen naar het Zonnige Zuiden afzakte om op de gevoelige plaat vastgelegd te worden. Ik ben niet zo van ‘op de foto gaan’. Ik ben kampioen gekke bekken trekken en wanneer de fotograaf daar genoeg van heeft en ik mij zuchtend neerleg bij ‘het moment’ sta ik er meestal als een idioot op. Iets wat ik van te voren meestal al voorspeld had. Selffulfilling prophecy in optima forma. Tot vorige jaar dus. Dankzij de ontspannen sfeer en het betere verfwerk door Harriette had ik lef genoeg om nu eens redelijk gewoon te doen voor de camera. Het eindresultaat mocht en mag er zijn.

Fotoshoot: WowEen paar weken later troffen wij drieën elkaar weer en vriendin 1 en ik waren dusdanig onder de indruk van alle positieve reacties op onze foto’s dat we Harriette om schilderles vroegen. Harriette zei gelukkig ja. En toen gebeurde er iets bijzonders. De afspraak voor de fotosessie was in een vloek en een zucht gemaakt, het prikken van een datum voor schilderles bleek lastiger te zijn. Iets met zwaarwegenderderdere verplichtingen.

Maar nu is het dan eindelijk zo ver. Vriendin en ik mogen ons vandaag, vrijdag 30 oktober, rond de klok van 17:00 uur bij Harriette melden voor materiaal uitleg en een lesje schilderen voor diverse gelegenheden. En voor veel gezelligheid en samen lekker een hapje eten.

Ik ben een blije gup!

© Rianne, 29 oktober 2015

9 thoughts on “Schilderles of zoiets…”

  1. Wat leuk!

    Ik sta ook liever achter de camera, maar zou wel graag willen leren hoe ik zulke mooie foto’s kan maken. Ook het ‘betere schilderwerk’ is aan mij niet besteed ivm allergieën. Ben ik niet rouwig om hoor, is een goede smoes om niet een half uur eerder op te hoeven staan voor het ‘masker’ 😉

    Veel plezier!

    Like

Reacties zijn gesloten.