Lifestyle op z'n Wiebels

Mag ik zo brutaal zijn?

Zo sta je nog uit te blazen van drie kilometer rennen met tussendoor wat tussenstops om te appen met een vriendin…

na het rennen

Zo werk je nog een eiwit shake weg omdat je zoon je verteld heeft dat dat goed voor je spieren is en spierpijn tegen gaat….

eiwittenshake

En zo stap je bij vriendin in de auto (het gevolg van het appen) en gaat samen met haar mee naar Eindhoven naar de open dag van Fontys om te horen wat de opleiding ‘Management in de Zorg’ nu eigenlijk inhoud. Na een zeer interessant uur stonden we weer buiten met een knaagje in ons maagje. ‘Ik zou wel wat lusten’, zei vriendin. Mijn antwoord? ‘Mag ik heel brutaal zijn? Ik weet hier een Mac die glutenvrije burgers serveert’.

Ik mocht zo brutaal zijn. Eenmaal bij de auto aangekomen vroeg ik of ik nogmaals brutaal mocht zijn gevolgd door de vraag of Vriendin wist of een eetkamerstoel in haar kofferbak zou passen. ‘Je wilt die stoel bij je moeder gaan ophalen’, vroeg zij. Ik knikte. Samen keken we in de kofferbak en dachten dat het wel zou passen.

glutenvrije hamburger

Maar eerst gingen we naar de Mac. De glutenvrije hamburger smaakte mij prima. Aansluitend belde ik Mam om te vragen of zij thuis was. Aangezien zij de telefoon op nam wist ik al voldoende. Een half uurtje liepen wij bij haar binnen en na het bewonderen van haar nieuwe makkelijke stoel en het drinken van een kop koffie gingen wij gewapend met een eetkamerstoel naar huis.

de derde stoel

En zeg nu zelf. Die stoel (op de foto in het midden) past toch perfect bij het allegaartje wat ik mijn huisraad noem? Ik is blij dankzij appen tijdens het rennen en een beetje brutaal zijn.

© Rianne, 14 november 2015

15 thoughts on “Mag ik zo brutaal zijn?”

    1. Ik niet heb ik gisterenavond besloten. Deels vanwege het aantal uren wat ik al werk en de niet te sturen extra studiebelasting, het feit dat de genoemde dagen qua vrij nemen niet uitkomt op het werk en de afstand om bij de opleidingsinstelling te komen. Het zal voor mij wel weer een thuisstudie worden.. Daar kan ik beter op sturen.

      Liked by 1 persoon

    1. Vriendin wil die opleiding graag gaan doen. Carriere perpectief. Mij lijkt het ook een fantastische opleiding maar voor mij is het vanwege een aantal redenen niet haalbaar. Iets met de dag, de kosten, de tijdsbelasting en mijn fluctuerend energielevel …

      Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.