Koetjes en Kalfjes

Plan gewijzigd

Ik mag vanmiddag naar de tandarts. Hoewel ik niet bang ben voor de tandarts zal dat met mijn mond wagenwijd open achteroverhangend in een stoel nooit een hobby van mij worden. Eigenlijk had ik mij een paar weken geleden al moeten melden, maar die afspraak heb ik vanwege mijn werk af moeten zeggen. Dat afzeggen deed ik op een mooie dag en toen dacht ik ‘Hum, in de middag naar de tandarts! Als ik nu eens met de  bus heen ga kan ik mooi langs de Maas terug wandelen’.

IMG_3276

Dat is een wandeling van 13 kilometer en dat is, mits het een beetje weer is en ik een beetje getraind ben, goed te doen. Beide mitsen vallen wat aan de minieme kant uit. Het waait behoorlijk en het ziet er uit of het elk moment gaat regenen. 13 kilometer wandelen in de regen, of een deel van 13 kilometer wandelen in de regen, is beslist geen hobby van mij. Over mijn conditie wil ik het helemaal niet hebben. Vooruit, ik doe het toch. Ik ben wat snotterig en mijn hamstrings protesteren nog steeds over de, in hun ogen, veel te korte warme douche na het rennen afgelopen zaterdag. Of er zaten te weinig eiwitten in de shake, daar zijn Ham en String nog niet helemaal over uit.

Dus….  Wandel ik vandaag niet via een pad langs de Maas van Kessel naar Venlo. Of ik wel tweemaal naar en van een buspaal ga wandelen daar denk ik nog even rustig over na.

© Rianne, 16 november 2015

5 thoughts on “Plan gewijzigd”

Reacties zijn gesloten.