Koetjes en Kalfjes

ZoZ: Psycho Killer

Woensdagavond aansluitend aan het eten voelde ik een vaag onbehagelijk gevoel in mijn darmen. Met een’Ik zal wel een gluutje binnen hebben gekregen’ stopte ik het onbehagelijke gevoel weg, ging naar bed en sliep de slaap der onschuldigen.

Donderdagochtend voelde mijn ingewanden nog niet echt joffel maar negeerde het gevoel en ging werken. Halverwege de ochtend kreeg ik een opvlieger die niet weg wilde gaan. Daarbij had ik het koud. Iets na het middaguur en de lunch rommelde mijn darmen weer dat het een lieve lust had. Ik kreeg braakneigingen en erkende de opvlieger voor wat hij was. Koorts. Ik melde mij ziek en ging naar huis.

Vrijdagochtend was het gerommel in mijn trommel een stuk minder maar had ik een gruwelijke hoofdpijn en een droge mond. Water is maar water dus zette ik thee. De eerste slok leverde geen probleem op maar na de vierde begon het weer te rommelen en prompt werd ik weer misselijk. Ik ging weer naar bed alwaar de hoofdpijn steeds erger werd. Cafeïne afkickverschijnselen vermoedde ik. Ten einde raad stond ik maar weer op en maakte een kop koffie. Vijf slokjes verder voelde ik mij weer hondsberoerd en samen met een emmer trok ik mij terug in mijn slaapkamer.

Het was al middag toen ik weer wakker werd. Ik verplaatste mij naar de bank en na daar een tijdje rondgehangen te hebben ging ik douchen in de hoop daar wat van op te knappen. Ik waarschuwde Yep dat het wel eens heel lang kon duren dit douchen van mij (ik stond binnen vijf minuten weer naast het bad, sommige dingen wennen snel), zocht een schone pyjama en ging douchen en nadenken over een leuke ZoZ plaat. Van douchen ben je zo bij Psycho en dan is de Psycho Killer slechts een stapje verder.

Wederom dus weer een stukje jeugdsentiment. Enjoy!

Talking Heads – Psycho Killer

Voor meer gezwijmel verwijs ik graag naar Marja.

© Rianne, 20 november 2015

21 thoughts on “ZoZ: Psycho Killer”

  1. Ik zag de titel voorbij komen en het liedje ploepte gelijk in mijn hoofd. Goede keuze hoor bij zoveel leed! Wens je beterschap!
    Fijn weekend xxx
    gr Bibje
    peejes: ze zijn ook helemaal volgens de laatste mode van toen gekleed hè, in primaire kleuren 😉

    Liked by 1 persoon

  2. jeugdsentiment…. ja vaag herinner ik me dit nummer nog wel …. die tijd van toen liever niet.

    Wat een ellende he.. ik hoop dat het ‘slechts’ een griepje was en je je nu weer kippies-lekker voelt.

    Fijn weekend.

    Like

Reacties zijn gesloten.