Lifestyle op z'n Wiebels

ZoZ: Perfect day

Eerste kerstdag, half acht. De top2000 staat aan en Slade zingt Merry X-mas. Ik pluk wat foto’s van de Smoelenboek tijdlijn van een vriendin en een warm gevoel overvalt me. Hoewel de dag nog niet ten einde is voelt hij op het moment als een perfecte dag. Zonder wekker wakker worden, rustig opstarten, haar wat gewoon goed zit, een jurk die ineens te groot is, opgehaald worden door een vriendin om met nog een vriendin uit eten te gaan. Bijkletsen. Heerlijk eten zonder je zorgen te hoeven maken over gluten omdat je weet dat de kok zijn vak verstaat (Bij Christoffel).

Door je zoon gebeld worden met de vraag of je er aan gedacht hebt een sleutel mee te nemen (ja) omdat hij pas laat die avond thuis komt en niet wil dat je al die tijd buiten op de trap op hem moet wachten. Koffie met een neut als kers op de taart. Later nog meer koffie, bij mij thuis, in goed gezelschap van mijn chauffeur. Weer later een heerlijk havermout/banaan misbaksel uit de oven. Dan het gevoel ‘Perfect day’. Wat wil een mens nog meer? Helemaal niets wat mij betreft.

Lou Reed – Perfect Day

© Tekst: Rianne; Foto’s: Harriette van Helden, 25 december 2015

9 thoughts on “ZoZ: Perfect day”

  1. fantastisch toch, geniet er van ( doe je natuurlijk wel maar toch *glimlach*)
    Het is je van harte gegund dat elke dag ‘perfect day’ is

    Like

  2. Ik luister altijd naar een heel andere uitvoering van dit nummer maar het blijft hoe dan ook een heerlijk nummer ♥ Fijn dat je zo genoten hebt!
    Lieve groet

    Like

  3. Je hebt soms van die dagen dat alles bijna perfect is en dan zing je dit nummer uit volle borst mee. Hebben wij ook gedaan, want Eerste Kerstdag hebben wij bij kleindochter Roos gevierd. 5 januari a.s. wordt ons meisje al weer 3 jaar. Tot de volgende ZoZ, wanneer het nieuwe jaar al weer begonnen is. We wensen je een fijne jaarwisseling, en tot dan geniet van de Top 2000 op NPO2.

    Like

Reacties zijn gesloten.