Zij die mij na staan

22 jaar geleden

Op 11 januari 1994 zat ik al een week of acht thuis. Rond de klok van tien uur gaat de telefoon. Ik neem op en hoor de stem van mijn voormalig baas die vraagt hoe het met mij gaat. ‘Prima’, antwoord ik naar waarheid. We babbelen wat over koetjes en kalfjes. Dan vraagt hij of alles nog rustig is op het baby-front. ‘Ja’, zeg ik, ‘Yep heeft zijn buikje vol en ligt lekker te slapen’. Euh… Stilte aan de andere kant van de lijn. Dat had de beste man niet zien aankomen…

Ik ben al weer 22 jaar moeder. Yep zit al 22 jaar met mij opgescheept. Wat gaat de tijd toch snel. Aangezien ik geen zin heb in ruzie plaats ik geen recente foto’s maar een paar oudjes. Uit de tijd (1996, 1999, 2002, 2005) dat hij wel nog op de foto wilde… 😉

© Rianne, 11 januari 2016

11 thoughts on “22 jaar geleden”

Reacties zijn gesloten.