Achter de schermen

Even Pauze

cropped-wiebeltjes-calligrafie-e14415294424853.jpgToen ik eind 2011 begon met bloggen wist ik a) niet wat het mij zou gaan brengen en b) niet hoeveel tijd het mij zou gaan kosten. Aangezien de a) baten nog steeds opwegen tegen de b) kosten deert mij dat niet. Bovendien is bloggen gewoon leuk. Echt wel.

En toch… Toch ga ik even een blogpauze in lassen. Een pauze die, net als mijn vakantie, loopt van vandaag tot en met maandag 29 februari. Jullie lezen het goed. Een dikke week geen Wiebeltjes. Dat is nog nooit gebeurt. Mijn langste afwezigheid bedroeg een dag of 5 en dat kwam omdat ik toen niet door de firewall van de Turkse regering heen kwam. 😉

Ik ga van deze week gebruik maken om wat kleine probleempjes rondom Wiebeltjes op te lossen, misschien wat stoeien met de layout en werken aan een vernieuwde planning. Dit laatste, die vernieuwede planning, heeft niet alleen betrekking op Wiebeltjes maar op alles wat ik doe dus.. Ik ga mij de komende tijd zeker niet vervelen.

Voor nu wens ik iedereen fijne dagen en tot volgende maand.

Liefs,

Rianne, aka Zij van Wiebeltjes

17 thoughts on “Even Pauze”

    1. Ik blijk niet zo goed in pauzes te zijn… De hele layout en kleurstelling van mijn blog is al aangepast en maandag stopt de pauze al weer. Een dagje eerder dan gedacht…. Ik ben een watje…

Reacties zijn gesloten.