Lifestyle op z'n Wiebels

Verrassing!

Een maandje of wat geleden nam ik om diverse redenen afscheid van een hele berg kleding. Een deel ging, in overleg met Dochter van Vriendin, naar genoemde Dochter en haar Moeder, aka Vriendin. Toen ik een paar weken na het verzenden van de doos met kleding een appje kreeg met de vraag ‘Zou je mij jouw adres door willen geven’ dacht ik dat ik een bedank kaartje zou krijgen.

Ik bleek mij te vergissen. De volgende dag stond er namelijk een mevrouw met een pakketje bij mij voor de deur. Na open maken bleek er een kei-gave rok in te zitten. Materiaal tule, kleur groen. Afzender: Vriendin en Dochter. Ik appte hen om te bedanken en kreeg te horen ‘We waren aan het winkelen en zagen deze rok met jouw naam er op hangen en vandaar’.

Wow…

Het is echt een Wiebel-rok en ik ben er heel blij mee. Dus toen ik, na een bezoekje aan de kapper, het tijd vond om weer eens op de gevoelige plaats vastgelegd te worden, trok ik deze rok aan. Om het plaatje compleet te maken!

Dank jullie wel dames. Ik voel mij een gelukkig mens met vriendinnen die mij zo goed kennen. Dikke smakkerd!

Ook een oprecht dank je wel richting Harriëtte die het wederom gelukt is mij ‘fatsoenlijk’ op de foto te krijgen. Een hele toer als je het mij vraagt.

© tekst: Rianne / foto’s: Harriëtte

11 thoughts on “Verrassing!”

  1. Als er maar genoeg foto’s gemaakt worden zit er meestal wel een goeie tussen (ik kan het weten). 😉
    In dit geval meerdere! Leuke outfit.

    Like

Reacties zijn gesloten.