Koetjes en Kalfjes

Balkonia #16_01

Al een paar weken heb ik de combinatie balkon/zaadjes op mijn to-do lijstje staan. Het bleek de perfecte doorschuifcombinatie te zijn. Was het heel mooi weer was het zonde om niet gewoon in de zon te vegeteren, was het budweer kon ik natuurlijk niet met balkon en zaadjes aan de slag.

Het werd officieel lente, de AH deelde weer moestuintjes uit en het stukje kerstpakket wat ik nog niet in gebruik had genomen wilde graag uit de kast komen. Ik maakte week 13   aan in mijn bullet journal en noemde balkon en zaadjes niet langer in een adem.

Aan het eind van tweede paasdag ging ik koffie zetten. De AH moestuintjes lachte mij tegemoet. ‘Als ik die alvast doe?’, dacht ik en vulde een schoteltje met water en viste de cupcake bakplaat uit de oven. Daar passen de AH moestuintjes namelijk perfect in.

Een kwartier later was ik blij dat ik geen kleine kinderen meer in huis heb daar de rommel die ik weet te creëren groter is dan die welk kind dan ook kan maken en ging ik aan de slag met de overige zaadjes in huis. Iets met… lekker bezig zijn …

Weer een half uurtje later had ik een goed gevulde vensterbank, mocht ik een taakje in mijn bujo afstrepen en kon het grote wachten op het wonder der natuur beginnen.

En het balkon? Dat loopt niet weg en komt vanzelf aan de beurt. Wacht maar af.

© Rianne

9 thoughts on “Balkonia #16_01”

      1. Gaat vast goedkomen… ik kan nog steeds hier die groene vingers niet vinden hoor. Net weer een sloot water gegeven aan een makkelijke plant die helemaal verdroogd lijkt te zijn, hoop dat hij nog een keer opleeft, hij is het wel gewend inmiddels.. Joh ik vergeet ze gewoon. Binnen zelfs, laat staan buiten… 😉

        Like

Reacties zijn gesloten.