Koetjes en Kalfjes

ZoZ: Vieze Lieze

Van de week kwam er op een van de internet sites waar ik wel eens rondhang de vraag ‘Waar heb jij een enorm talent voor?’. Naar aanleiding van mijn antwoord Ik ben een wandelend petrie schaaltje en weet heel goed bacterien, virussen en schimmels te vangen…  plakte iemand onderstaand nummer. Gezien alle gezondheidsperikelen van de laatste tijd vond ik dat een zeer toepasselijk nummer en sowieso leuk om weer eens te horen.

Ik hoop dat jullie er ook zo over denken 😉

Robert Long – Vieze Lieze

Voor meer zwijmelwerk verwijs ik graag naar Marja.

© Rianne

12 thoughts on “ZoZ: Vieze Lieze”

  1. Gezondheidsperikelen….. het woord alleen al… mag van mij uit het woordenboek geschrapt evenals natuurlijk alle bijbehorende zaken!

    Robert Long…ach… altijd goed!

    Fijn weekend

    Like

  2. Mens, hoe vind je dit toch weer. Kan me dit nummer niet herinneren, maar vind het geweldig.
    Ja, er komt bij jou ook steeds iets anders om de hoek kijken hè.. Maar ooit komt het vast goed! 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.