Wieb at Work

ZoZ: ? Fragezeichen

Zo ben je net weer met voldoende medewerkers om het werk een beetje leuk te handelen, en zo vertrekken er twee fulltimers en heb je het met z’n drieen (waarvan 2 parttimers) ineens best wel hard te halen. Zeker nu de drie overblijvers in mei om de beurt vakantie hebben. Met een beetje flexibiliteit kom je een heel eind dus…

Dus vertrok ik vrijdagochtend met 2 vraagtekens in mijn hoofd richting het werk. De eerste vraag was of ik, nu ik op mijn normaal vrije maandag kwam werken, dit in Venlo mocht doen. Het antwoord van de big boss ‘Dat scheelt je een uur reizen, ja natuurlijk mag dat’ kwam om 5 voor 8 en klonk als muziek in mijn oren . De tweede vraag werd om 5 over 8 beantwoord voordat ik hem kon stellen. ‘Als je de donderdag eens vrij pakt in plaats van de maandag. Dan zijn wij toch met z’n tweeen en dan moet het met de telefoon wel lukken’.

Kijk dat is een goed begin van een lange werkdag. Daarmee is volgende week wel een volle werkweek maar ook een stuk beter te overzien. En het is meteen een leuk opstapje naar Fragezeichen van Nena, een van mijn heldinnen uit mijn jeugd.

En Nena rockt nog steeds .. Kijk maar naar deze Zugabe… Een compilatie van Leuchtturm & Haus der drei Sonnen

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag verwijs ik graag naar Marja.

© Rianne

9 thoughts on “ZoZ: ? Fragezeichen”

  1. Oeps drukke tijd voor de boeg dus…. altijd wel heftig zoiets…. wens je veel toi toi toi

    En ja Nena kan het nog steeds 😉

    Fijn weekdn

  2. Het voordeel van ouder worden is dat je van de werkdruk af bent, nadeel dat ouder worden met gebreken komt. Lena schijnt er weinig van te merken 🙂

    Fijn weekend,
    Groetje, Ria

  3. Dank je! Ik heb lang geleden een zwak gehad voor Nena, en me altijd afgevraagd wat er van haar geworden was. In elk geval muzikaal positief dus: wat een speelplezier straalt ze nog uit!

Reacties zijn gesloten.