Wieb at Work

Bewondering

Ik schreef het al eerder. Deze week zou qua werkdagen en -uren een beetje anders worden dan anders. Ik zit pas op dag twee en ik heb nu al zoiets van pffffffff. Ik ben moe,heb constant het idee dat het woensdag is en weet nu al dat ik heel heel erg blij ga zijn wanneer deze week er op zit. Bij deze petje af voor alle mensen die altijd met een wisselend rooster qua dagen en uren werken. Ik doe het je zo een, twee, drie niet na.

Ik denk dat ik vandaag (dinsdag) maar eens met een boek lekker vroeg onder de wol kruip. Dankzij een slaapkamer op het noorden is het daar nu nog steeds prima uit te houden. Toedels!

© Rianne

Edit: Niks lezen. Gewoon in slaap vallen en 9 uur aan een stuk slapen. Da’s nog beter om bij te tanken.

6 thoughts on “Bewondering”

  1. Ononderbroken slaap : divine. Maar nog ff niet voor mij, want dubbele luchtpijpontsteking. Als ik ga liggen is daar het hoestsalvo . Prima om ruim voor je fysio-afspraak te arriveren, maar ni echt uitgeslapen, nee .

    Like

    1. Voor mij ook niet… 😉 Ik vind 5 uur veel te laat om te stoppen… Maar soms moet het … (Vroeger, toen ik nog jong en fit was, vond ik een wisselend schema heerlijk…)

      Liked by 2 people

Reacties zijn gesloten.