Koetjes en Kalfjes

Biep biep biep biep

Ondanks de overgang van wintertijd ben ik elke ochtend wakker voordat de wekker afloopt. Een teken dat ik goed slaap. Zei ik elke ochtend?

Ik rijd in mijn auto van mijn werk naar huis. Het regent dat het giet en de ruitenwissers wissen op en neer. Ineens breekt de rechter wisser net boven het draaipunt af. Vanuit mijn ooghoek zie ik mijn wisser in de berm verdwenen. Meteen gaat er een alarm af. Biep biep biep biep. ‘Nooit geweten dat de ruitenwisser zo belangrijk is dat er een alarm afgaat wanneer ze de lucht in vliegen’, denk ik en rijd een beetje geergerd door. De afslag Grubbenvorst komt in beeld en ik moet aan het werk van Yep denken. ‘Ik ga bij Zaarderheike van de weg af, en rijd bij Yep’s werk langs.  Dan mag hij die biep biep biep uitzetten’. Dan dringt het tot mij door wat die biep biep biep biep is: Mijn wekker die al dik 5 minuten staat te rammelen.

Ik denk dat je kunt stellen dat ik een beetje moe ben. Gelukkig hoef ik alleen vrijdag de 20 nog maar te werken en dan heb ik een weekje vakantie. Ik ben er aan toe.

© Rianne

9 thoughts on “Biep biep biep biep”

  1. Ik droomde laatst dat ik met Mich op stedentrip was en dat we hoognodig moesten plassen. Eindelijk vonden we een toilet….. Dat ging maar nét goed! 🙂 Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Reacties zijn gesloten.