Koetjes en Kalfjes

ZoZ: Weight of love

Toet Zwijmelen op Zaterdag‘Weet jij een leuk muziekstuk wat ik morgen kan gebruiken?’, vroeg ik collega terwijl wij de trap richting werkplek op liepen. ‘Waar gaat je blog over?’, was zijn wedervraag. ‘Over jouw muziekstuk’, was mijn antwoord. ‘Ik ben even inspiratieloos’.

Voor een muziekliefhebber een lastige opdracht want veel en veel te ruim. Zijn eerste suggestie ‘The sound of Silence’ door een hardrockband werd door mij afgeserveerd als zijnde niet origineel. Hij dacht nog even en kwam met de suggestie ‘Weight of love’ van de Black Keys.

Eenmaal thuis na een lange werkdag zocht ik het nummer op want om nu zonder controle vooraf jullie aan zijn muziekkeuze bloot te stellen… Dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen. Maar… wat mij betreft is een goede keuze. Het zwijmelt sowieso beter dan die grappige meneer die ik vorige week geplakt heb.

Enjoy!

Black Keys – Weight of love

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag verwijs ik graag naar Marja, opperzwijmelaarster.

© Rianne

15 thoughts on “ZoZ: Weight of love”

  1. nooit van gehoord, dus ik moest het even opzoeken omdat je filmpje het niet doet, bij mij niet althans..

    Het heeft wel iets…. zwijmelt inderdaad goed 😉

    Fijn weekend.

    Like

  2. Ik kreeg een foutmelding bij de video en heb even een andere versie opgezocht.

    Bedankt voor je bijdrage of die van je collega. Geniet van je weekend.

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.