Lifestyle op z'n Wiebels

Nieuwe aanschaf

Als het op kleding aankomt heb ik drie gezichten tw. India/alternatieve gwaden, Jurkjes (inclusief jaren 50-exemplaren met petticoat) en de Casual-look want gemak dient de mens. Tijdens de laatste keer kledingkast-opschonen ben ik rigoureus te werk gegaan. Zo rigoureus dat er qua zomerspul niet zo heel veel meer inhangt dus eigenlijk is het wel fijn dat warme dagen worden afgewisseld met herst/winterweer.

Het rigoureus opruimen had er trouwens ook voor gezorgd dat de categorie India/alternatief eigenlijk niet mee bestaat in mijn kledingkast en om heel eerlijk te zijn mis ik dat wel een beetje. Dus toen ik via Facebook het bericht voorbij zag komen dat een van de belangrijkste leveranciers van India/alternatieve kleding hier in de regio opheffingsuitverkoop hadden wist ik ‘Daar moet ik heen’.

Donderdag ging ik op zoek naar de tijdelijke winkel. Het was even zoeken maar toen liep ik het Walhalla binnen. Van te voren had ik met mijzelf afgesproken dat ik maximaal 4 stuks mocht kopen, waarvan een broek, een tuniek en twee bloesjes en dat ik niet meer dan € 75,00 uit mocht geven. Tenslotte leven we aan het begin van een nieuwe maand en heb ik geen onbeperkt budget voor kleding.

Uiteindelijk ben ik maar voor twee kledingstukken gevallen. Misschien als ik de moeite had genomen even goed in alle rekken te snuffelen had ik ook nog wel een of twee bloesjes kunnen vinden maar het was erg warm (benauwd) in het Walhalla. Bovendien was ik mijn leesbril vergeten dus ik wist niet precies hoe duur beide stukken waren. € 65,00 bleek toen ik bij de kassa stond. Met een korting van 50% heb ik dus heel erg ‘leuk’ en goedkoop gesjopt. Ik is blij!

© Rianne

7 thoughts on “Nieuwe aanschaf”

  1. Kun je niet wat vermaken voor Toet en Rozifantje. Want jij koopt maar en doet maar weg, maar je vriendjes willen ook wel wat.

    (*fluistert: jongens, ik heb het in de ether gegooid hoor, wie weet!!*).

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.