Lifestyle op z'n Wiebels

Project Wateroverlast #2

Een goede twee weken na het intake gesprek kreeg ik een appje van Collegadin. ‘Welk badmeubel vind je ook al weer mooi? Manlief is bezig met het intekenen van je badkamer. Het ziet er mooi uit’.

Snel opende ik de I.ea site en begon door de badkamermeubels te scrollen en maakte print-screentjes van de exemplaren die ik mooi vind. Even later ging er een mailtje die kant op met een aantal favorieten. Die een ding gemeen hebben: Het formaat. Da’s wel zo handig bij het intekenen van een nieuwe badkamer.

 

Een kwartiertje later kreeg ik het volgende appje. Welke keuken had ook al weer mijn voorkeur? Weer opende ik de Ik.a site en zocht naar de keuken waar ik al een tijdje verliefd op ben. Die was snel gevonden en wederom ging er een mailtje met bijlage haar kant op.

Een tijdje later kreeg ik een retourberichtje van haar. Wat ik dacht van de rode keuken maar dan in het wit? ‘De afzuigkap is daarin helemaal weggewerkt’, scheef zij, ‘En je hebt meer opbergruimte. Hij is wel wat duurder maar wanneer je de magnetron vervangt voor een combimagnetron en de oven laat vervallen is hij ongeveer net zo duur als die andere’. Ik keek, bracht wat aanpassingen aan, ging tweemaal bij I.ea op bezoek om alles in het eggies te zien en ben nu nog verliefderder dan op die eerste keuken. D’r kleeft een klein probleempje aan keuken nummer twee: In deze opstelling is mijn keuken ongeveer 5 centimeter te klein. Maar ach, Komt tijd, komt raad.

Voor mijn gevoel ben ik weer een stapje dichterbij. Mijn keuzes zijn gemaakt (en doorgegeven) en ik heb ook nog wat alternatieven achter de hand. Ik ben klaar voor de volgende stap.

© Rianne

8 thoughts on “Project Wateroverlast #2”

Reacties zijn gesloten.