Koetjes en Kalfjes

ZoZ: A forest

Aangezien de collega die op vrijdag tot vijf uur vakantie heeft mag ik deze vrijdag wat langer dan normaal werken. ‘Ga tussen de middag maar naar Venlo’, zei de collega die er wat over te zeggen heeft. Dan ben je na het werk zo thuis’. Ik vind dat een goed idee.

Even later kreeg ik zelf een brainwave. Aangezien het gebouw waar ik mag werken ongeveer tien minuten wandelen van de personeelsparkeerplaats verwijderd is rijd ik naar huis, parkeer mijn auto en wandel naar het werk. Duur van de wandeling: acht minuten.

Iets over vijven verlaat ik het pand. Het zonnetje nodigt uit om een iets langere route naar huis te lopen. Ik geef aan de uitnodiging gehoor en even later wandel ik over de dijk richting het pad onder aan de Maas wat ruwweg naar mijn huis leidt. Wanneer ik tussen de bomen loop borrelt onderstaand nummer in mij op. Een stukje jeugdsentiment van het zuiverste water. Dus…

The Cure – A forest

Voor meer Zwijmelen op Zaterdag verwijs ik graag naar het blog van Marja.

© Rianne

16 thoughts on “ZoZ: A forest”

Reacties zijn gesloten.