Me Myself & I

Pietamientjes ..

Zoals eerder geschreven kreeg ik een paar weken geleden van de bedrijfsarts de tip om, indien mijn huisarts er mee akkoord ging, vitamine B12 in een hoge dosering te gaan slikken om op die manier mijn energiepeil wat op te krikken. Mijn huisarts bleek er geen bezwaar tegen te hebben. Sterker nog, hij schreef gelijk een receptje uit. Eerst veertien dagen 4000mg per dag, daarna, voor zo lang als ik het nodig heb, 2000 mg per dag. Het zijn zuigtabletjes die best prima smaken, dus dat is prima te doen.

Ondertussen zitten de eerste veertien dagen er bijna op. Tijd dus om voor mijzelf na te gaan ‘Merk ik al wat van die vitamine B12?’. Het antwoord is geen antwoord. Ik weet het eigenlijk niet. Voor mijn gevoel heb ik niet meer energie dan voorheen. Aan de andere kant: Ik vlieg op en neer naar Eindhoven, heb ondanks een hittegolf de keuken helemaal uitgemest en gepoetst, loop zelf weer regelmatig met vuilniszakken te sjouwen en heb maandag zelfs voor tuinvrouw gespeeld en de te lang geworden takken van de struiken rondom de schuurdeur gesnoeid en de rommel opgeruimd. Toch allemaal dingen waarvan ik denk ‘Hum, misschien heb ik toch meer energe dan voorheen’.

Dusssss….  Het lijkt er op dat ik meer energie begin te krijgen. Maar misschien komt het wel door het weer, het eten, of whatever. Time will tell denk ik dan maar.

© Rianne

6 thoughts on “Pietamientjes ..”

Reacties zijn gesloten.