Lifestyle op z'n Wiebels

Shop till you ..

Een weekje geleden zou ik met drie powerrrrrrrrrwomen uit eten gaan. Omdat Vriendin en ik ruim een half uur te vroeg op de plaats van bestemming waren parkeerde zij in de buurt van wat winkels en gingen we even window shoppen. Natuurlijk (hoewel, zo natuurlijk is dat voor ons niet) liepen we nog wat winkels binnen. In twee van de drie gevallen liepen we we weer net zo snel naar buiten maar in winkel drie bleven we even plakken. Terwijl zij op zoek ging naar kleren voor haar man en wat blingbling voor haar zelf liep ik op een rek met zwarte vestjes af. Het huidige exemplaar is niet meer echt zwart te noemen en zwarte vestjes kun je nooit genoeg hebben. Toch?

00_blauw-shirt-en-nog-blauwer-vestjeNaast de zwarte vestjes hingen blauwe vestjes. Maar ja, wat moet ik met een blauw vestje? Ik paste het zwarte exemplaar, was tevreden en wat mij betreft klaar met shoppen. Maar het blauwe vestje bleef trekken. Net als het bloesje wat onder het vestje zat. Voor de gein hield ik het vriendin voor. ‘Mooi!’, zei zij. ‘En het is weer eens wat anders dan zwart’.

In gedachten zag ik mij deze twee kledingstukken combineren met mijn jeans en ik ging overstag. Bovendien, voor € 20,00 kon ik mij er geen buil aan vallen.

De combinatie bleek een toppertje. Niet alleen ik vind dat het mij toppie staat, de wereld om mij heen kan deze, voor mij toch wel wat andere look dan anders, wel waarderen. Dusdanig dat ik zomaar zin had om nog eens te gaan shoppen. Het liefst naar een winkel uit dezelfde keten. Ik had namelijk nog wat leuke bloesjes gezien maat die hingen er niet meer in mijn maat.

Zaterdag ging ik met Vriendin en VVriendin het centrum van Venlo onveilig maken. Helaas… Hoewel google zei dat er van de betreffende keten ook een winkel in Venlo zit hebben we die niet gevonden. Toch heb ik kans gezien om wat geld uit te geven.

Eerst aan wat haarbanden (de Boysz showen die van mij, de andere drie zijn voor Mams) en een tuniek met hesje erover. Vriendin, die mijn smaak zo onderhand heel goed kent en ook nog eens goed in rekken kan snuffelen, trok het ene leuke kledingstuk na het andere uit het uitverkooprek. Ik hoefde niets anders te doen dan te passen. Helaas waren alle jurkjes veel te groot. Als laatste trok ik het groene (niet zwart) tuniek met hesje aan. Hoewel het ietsjes te groot is zit het zo lekker en staat het zo goed dat ik accuut overstag ben gegaan.

Na deze ‘shop till you drop’-ervaring ben ik voorlopig wel weer genezen van het shop-virus. Hoewel… Nog een paar bloesjes en misschien een vestje… 😉

© Rianne

14 thoughts on “Shop till you ..”

  1. Ik heb zo’n hekel aan shoppen. En niks meer om aan te trekken.
    Nou valt me op dat jij heeeel goed kunt shoppen en altijd met leuke dingen thuis komt.
    Kun jij niet voor mij gaan shoppen?

    Like

Reacties zijn gesloten.