Koetjes en Kalfjes

Nieuwe verslaving..

Ik had geloof ik al verteld dat de reden dat ik in oktober even gestopt ben met bloggen met mijn gezondheid te maken had. Zo niet, bij deze. Ik was dus ziek. Zo ziek dat zelfs doelloos rondhangen op Smoelenboek of elders te veel energie kostte. Maar ook lezen ging niet echt geweldig vanwege concentratieproblemen. Ik zocht en vond wat anders. De TV!

Nu moet ik wel even vertellen dat ik nog een ouderwetse kijker ben. Dat wat er op dat moment uitgezonden wordt kan ik bekijken en verder niks. Geen digitale decoderder. Geen Netflix. Zeker overdag is het aanbod dan minimaal en na langs wat verkoopkanalen gezapt te zijn stuitte ik op TLC. Na drie dagen achtergrond TV stond ik versteld van mijzelf. Ik blijk te smullen van (en mij verbazen over deelnemers aan) programma’s als Say yes to the dress, My big gipsy wedding, What not to wear, Undatables, Toddlers in tiara’s, Bondi vets en nog wat programma’s. Dacht ik toen nog dat het vanzelf weer over zou gaan zodra ik er weer wat beter aan zou zijn… Ondertussen weet ik wel beter.

Ik heb een nieuwe verslaving.

Al wil ik nog wel vermeld hebben dat ik niet alles wat TLC uitzendt voor ‘zoete koek’ slik. Er zijn programma’s waar zelfs mijn onvermoede dramaqueen helemaal niets mee heeft en dan gaat de TV gewoon uit. Da’s dan wel weer fijn voor Yep want anders kreeg hij ‘s-avonds wel heel veel pulp voor de kiezen.

Eigenlijk hoop ik diep van binnen dat het een fase is. Fases gaan voorbij. 😉

Kijk jij ook wel eens naar TLC en zo ja, wat is / zijn jouw favoriete programma(‘s)? En van welke programma’s krijg jij spontaan uitslag?

© Rianne

23 thoughts on “Nieuwe verslaving..”

  1. Say yes to the dress, sisterwives, something old something new en niet te vergeten het Bondi snoepje kijk ik graag. Compleet alergisch voor todlers and tiaras en op andere kanalen bv die astrolijnshit 😵

    Like

  2. Weet nu waarom jesper zo goed op de hoogte was van de programma’s van tlc! Fase gaat over zodra je merkt he deze afleveringen heb ik al gezien.

    Like

  3. Nee naar TLC kijk ik nooit.. Alleen “my big gipsy wedding”, vast ergens op een commerciële zender.
    Ik kijk niet veel TV de laatste 2 jaar. Maar het begint weer een beetje te komen. De Nederlandse series volg ik nu weer en daar geniet ik dan ook van.. En The Voice.. en Expeditie Robinson.. maar dat is het dan ook wel.
    Ach…. een fase gaat over ja!

    Liked by 1 persoon

  4. Mijn kleindochter van 16, die kijkt naar de programma’s op TLC. I hate them. Gelukkig heeft DK betere tv programma’s dan de Lage Landen. Hier is overdag (alsje wilt) genoeg goeds te zien.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik heb geen tv, maar de zenders die ik mis (en die je online ook niet kunt terugkijken) zijn mtv en tlc. Het is heerlijk. Verstand op nul. Dus nu kijk ik vaak bij een vriendin haha.

    Like

  6. Haha, schaam je;-)
    Oké, ik biecht op: sinds ik (in juli…ziek…moest verstand op nul zetten) per ongeluk een keer naar een herhaling keek van Barbie kan ik het niet nalaten om even te kijken. Het is gewoon verbijsterend. -Zo kan het dus ook-.

    Liked by 1 persoon

  7. Wij kijken alleen naar het journaal en daarna gaat de tv uit (-:
    Ik hoop dat je je vanaf nu weer beter gaat voelen!
    Sterkte en een lieve groet

    Like

Reacties zijn gesloten.