Lifestyle op z'n Wiebels

Mode-missertje..

Ik zou stoppen met kledingshoppen schreef ik van de week… Maar ja… Ik ben sinds ik zo’n last van mijn darmen heb gehad een aantal kilootjes afgevallen zodat het kleine beetje winters-spul wat ik nog in de kast had liggen echt niet meer past. Dus logde ik bij BonPrix in voor om wat ondergoed, een boyfriend jeans en een shirtje te bestellen en liep ik ook nog bij een Takko binnen en haalde er voor een paar tientjes nog twee shirtjes bij. De jeans die ik al had en veel te groot waren geworden gingen de droger in en passen weer een stuk beter. Dus nu ga ik echt stoppen… Tenslotte blijven de kilo’s er momenteel keurig af, maar ik eet nog steeds niet zoals ik normaal gesproken eet dus of het blijvend is kan ik niet zeggen.

nieuwe-outfit

Op zich voelt het lekker, zo’n nieuwe, goed passende outfit en nadat ik er woensdag de blits mee had gemaakt besloot ik die blits donderdag te overtreffen. Dus ik trok wederom de nieuwe jeans en het goud-doorstikte shirtje aan, deed een mooie haarband in, trok mijn jas aan en stond om vijf voor half acht klaar om te vertrekken. Ik maakte de voordeur open en voelde de wind langs mijn voeten gaan. Nog had ik niets in de gaten. Ik trok de deur achter mij dicht en liep de trap af. Ik was al beneden voordat ik mij realiseerde dat het feit dat ik zo geruisloos liep niet kwam omdat ik eindelijk weet hoe ik op mijn laarsjes met hak moet lopen… Maar omdat mijn crocqs nog aan had….☺️

Zelden de trap zo snel weer op gerend om andere schoenen aan te doen… 😉

Wat was jouw laatste mode-misser?

© Rianne

8 thoughts on “Mode-missertje..”

  1. Modemisser? Ik doe niet mee aan de laatste mode. Ik koop mijn kleding hier in het dorp. Een geweldige winkel waar heel Nederland op afkomt (-: Niet de goedkoopste maar dan heb je wel wat. En selfies maak ik trouwens ook nooit.
    Lieve groet.

    Like

    1. Ik ben ook niet echt modebewust.. Maar jurken in leggings, crocqs onder een leuke outfit, bloes binnenstebuiten aan… zijn mode-missetjes..

      Like

  2. Niet zozeer modemisser maar ik heb wel eens een dag op 1 blauwe en 1 zwarte schoen rondgelopen en het niet gemerkt, ze waren ook vrijwel hetzelfde.

    Liked by 1 persoon

  3. Haha! Geweldig! Ik kwam ooit met twee verschillende schoenen op mijn werk aan. Een blauwe en een bruine. Het is eigenlijk nooit echt een trent geworden.

    Like

Reacties zijn gesloten.