Koetjes en Kalfjes

ZoZ: Vies

Hebben jullie dat ook wel eens? Van die dagen dat alles net niet gaat zoals je zou willen. Dat je pit uit de avocado wipt en dat-ie door de keuken rolt? Dat je tonijn op een cracker lepelt en dat je het blikje tonijn laat vallen zodat je vest naar tonijn ruikt? Dat je daarna tot overmaat van ramp je koffiekopje niet goed aan de lippen zet waardoor de koffie via je kin op je toch al niet meer schone vest druipt en in je decollewattus verdwijnt?

Zucht..

Ik heb dus zo’n dag! En dag die vraag om een vies liedje. Vieze Lieze  van Robert Long heb ik al ooit eens gedeeld, daarom vandaag gekozen voor Kooten en De Bie!

Fijn weekend allemaal.

Kooten en De Bie – De vieze man: Ballen in me buik!

Voor meer zwijmelen op zaterdag verwijs ik graag naar Marja, opperzwijmelaarster.

© Rianne

13 thoughts on “ZoZ: Vies”

  1. Hahahaha wat leuk deze clip te horen. Soms heb ik ook zo’n dag en voortaan zal ik meteen dit clipje herinneren en toch nog kunnen lachen met de balle in me buik:-)

  2. eh nee dat heb ik nooit…. ik mis kennelijk iets *grijns*….. je muziek heb ik niet beluisterd, sorry, ik vind deze heren echt te vies, if you get my drift 😉
    Fijn weekend

  3. Ik zag het al voor me, het gebeurt hier ook vaak, vooral met nèt schone kleren. Meestal niet bij mij 😉
    Maar die vieze man speelt het voortreffelijk, je zou er antiperistalische neigingen van krijgen…!
    Leuk om weer eens te zien!

  4. O die Kees en Wim! Ben groot fan van hen. Ooit zat ik naast Kees op een terras van een onbeduidend café van een slapend stadje. Vies was hij niet, wel ontzettend sympathiek. Lang leve Kees. Nog steeds!

  5. Weergaloos! Koot en Bie, daar ben ik mee opgegroeid. Ik ben de Godin er nog dankbaar voor (-: “Samen voor ons eige” vergeet ik ook nooit. Echt goud waard. Bedankt Rianne!

  6. Whoehahaha, die vieze man heb je goed uitgezocht!
    Ja, die dagen ken ik.. En ook dat ik me telkens stoot, mijn hoofd, mijn elektrische botje, mijn teen grrrr…

  7. Zo’n dag herken je al na vier rampen in tien minuten. Ik wil dan altijd terug naar bed. Maar ja..
    En oh gruwel! Nagels in het bad. Krijg ik echt de rillingen van!

Reacties zijn gesloten.