Lifestyle op z'n Wiebels

De eerste stapjes ..

Nu ik weet dat mijn darmen gezond zijn…

Nu ik weet dat wanneer ik super rustig eet, kleine hapjes neem en elk hapje een triljoen keer kauw ik geen last heb van mijn maag…

Nu de temperatuur weer ruim boven het vriespunt ligt….

Wist ik helemaal niets meer te bedenken waarom ik niet samen met Evy de dijk op zou gaan…

Ik probeerde mijzelf nog wijs te maken dat, doordat ik de laatste maanden 7 kilo afgevallen ben (eerst heel snel door de pijn, daarna heel gedoseerd doordat ik langzamer eet, eerder het seintje ‘vol’ krijg en daar ook naar luister omdat ik anders weer pijn krijg) mijn sportkleding nu veel te groot zou zijn maar zelfs dat excuus ging niet op. Tenminste, die ene lange broek die normaal constant afzakte omdat-ie eigenlijk een maatje te klein was past nu perfect…

En zo kwam het dat ik aan het eind van de ochtend de voordeur achter mij dicht trok om even later, na een tussenstop van 2,5 maanden, samen met Evy de dijk op te gaan. 35 minuten later was ik weer thuis. Moe maar voldaan. De eerste stapjes zijn (weer) gezet.

© Rianne

5 thoughts on “De eerste stapjes ..”

  1. Yeah!! Wat fijn!! En goed bezig!!
    Ik ben voorlopig nog aan de wandel. Wanneer mijn knie voldoende hersteld is (van de lente hoop ik toch echt…) dan wil ik ook weer voorzichtig een pasje of wat gaan rennen.

Reacties zijn gesloten.