Koetjes en Kalfjes

Morgen is er weer een dag..

17499153_1292010167532479_4241169789567170139_n

Ik ging op tijd naar bed, viel meteen in slaap. Niets stond een heerlijke nachtrust in de weg.

Om half twee werd ik wakker… Waardoor…?

Om twee stond ik op en verhuisde naar de bank…

Tegen half vijf kreeg de slaap de overhand en dommelde in… Niet voor lang want Gremlin probeerde met veel kabaal zijn kooi te slopen ..

Terug naar bed…

Ik zal geslapen hebben want tegen zeven uur was ik weer wakker en stond op.

Een  uurtje later toch nog even terug naar bed gegaan. Niet geslapen, wel gedoezeld..

Lieve wereld… Verwacht vandaag niet te veel van mij. Het zit er niet in!

Gelukkig hebben we morgen weer een dag… Misscchien pluk ik hem wel..

© Rianne

10 thoughts on “Morgen is er weer een dag..”

  1. Hoogst irritant. Gelukkig nauwelijks last van op het moment. Ik kan elk moment van de dag én nacht in slaap vallen.

    Like

Reacties zijn gesloten.