Koetjes en Kalfjes

Zombie

Vier dagen per week rijd ik van V naar V en vice versa en met enige regelmaat zie ik vanuit mijn ooghoek iets aan de wegkant staan, hangen, groeien, bloeien waarvan ik denk ‘De volgende keer dat ik met het busje ga, moet ik eens goed kijken wat daar nu precies staat, hangt, groeit, bloeit’.

Vandaag was die volgende keer. In verband met haar APK was Suvvertje een nachtje uit logeren dus stapte ik vanmorgen vroeg in het busje. Vraag mij niet waar ik naar gekeken heb, maar ik heb niets, noppes, nadah van wat er zich buiten afspeelde meegekregen. Echt nulkommaniks. ‘Vanmiddag’, dacht ik.

Niet dus, want vanmiddag keek ik het eerste kwartier als een soort zombie naar mijn telefoon en toen het eindelijk tot mij doordrong dat ik in het busje zat en dus kon kijken naar alles wat langs de wegkant staat, hangt, groeit en bloeit zaten we al op het stukje snelweg wat ik kan dromen en waar echt niets staat etc. wat ook maar enigszins de moeite waard is.

De volgende keer beter, zal ik maar zeggen. 😉

© Rianne

4 thoughts on “Zombie”

  1. Soms neem je de dingen om je heen te veel ‘for granted’. Ik kan met de fiets naar het werk (doe dat niet heel vaak, want saaie weg) en dan zie je ook veel meer. Dat is wel meer genieten dan als een zombie achter het stuur op de automaat.

    Like

Reacties zijn gesloten.