Koetjes en Kalfjes

GS&BB

Anderhalf jaar geleden, in het kader van Gedeelde Smart is Halve Smart gingen we met een aantal collega’s een afvalrace aan. Compleet met doelen en deadline. Een aantal van ons behaalde het gestelde doel; een aantal, waaronder ik, waren minder succesvol. Maar hêéé shit happens.

Met het zomerseizoen voor de deur werd het idee, Samen Sta Je Sterk, weer van stal gehaald en onder de kop GS&BB*) werden er doelen gesteld en een deadline bepaald (1 juni). Mijn doel: +/- 0. Inderdaad. Ik ben dik tevreden met mijn huidige gewicht (wat dik onder mijn doel van anderhalf jaar geleden ligt).

Vandaag wervelwinde de baas even binnen en werd nieuwsgierig vanwege de kop GS&BB en de getallen die achter de diverse namen staan. Dus ik leg uit. Wat eenieder wil en dat ik dik tevreden ben met wat ik nu weeg. ‘Goed’, zei zij toen. ‘Want jij moet niet meer afvallen’. Ze pakt haar eigen, niet aanwezige, onderkin (geen gram te veel) vast en zegt, ‘Jij ziet er mooi uit. Ook hier’ en wervelwinde weer verder terwijl ik dacht ‘Altijd leuk om te horen zo’n compliment!’.  Thanks boss!

© Rianne

*) Gele Speedo & Blote Benen**)

**) Don’t ask!

3 thoughts on “GS&BB”

Reacties zijn gesloten.