Lifestyle op z'n Wiebels

Balkon 2017 #07

Het balkon en met name de moestuintjes en de Oost-Indische kers glimlachte al een tijdje naar mij en ik glimlachte vrolijk terug. Te warm, te nat, iets anders aan mijn hoofd maar vandaag is het er dan toch van gekomen. Met uitzonderingen van de buxus en de boompjes moest alles er aan geloven…

De violen en de hei die ik ooit met 35% korting bij Meneer Heijn had gekocht hebben mijn opruimwoede niet overleefd. Verder heb ik overgepot, omgepot, gesnoeid, gedingest en gedaan.

Voor nu ben ik tevreden met mijn werk. Van de week neem ik bij AH nog een aardbeien en een paprikaplant mee… Hoef ik daarna alleen nog maar wat voor de hangbak te bedenken.

© Rianne

5 thoughts on “Balkon 2017 #07”

  1. Je hebt je ziel en zaligheid in je balkon gestoken en dat is te zien! En dan ook nog zo’n fotocollage ervan weten te maken. Meid, je hebt mijn complimenten.
    Warme groet

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn welkom

