Lifestyle op z'n Wiebels

Balkon 2017 #08

Het is groeizaam weer en dat kan ik op het balkon zien. Alleen de lege bakken waarvan ik vorige week het idee had hoe die te gaan vullen zijn nog steeds leeg. Komt tijd, komt raad….

Normaal hangt Gremlin, wanneer de zon schijnt, ook op het balkon rond. Nu niet. Nu blijft hij lekker binnen zitten/liggen/hangen.

2017_057
Nee, ik kijk niet over mijn schouder. Mijn hoofd staat een beetje scheef. Ben duidelijk nog niet de oude.

Zo, dat was het weer voor vandaag. Tot  volgende week.

© Rianne

8 thoughts on “Balkon 2017 #08”

  1. Wat heb je een mooie lantaarn staan!
    Ach, dat scheve koppie van Gremlin…Geef ‘m maar een beterschap-knuffel. Als ik je zie, krijg je ‘m van me terug, haha.

    Liked by 1 persoon

  2. Zo even jou logjes doorgelezen.Dieren zijn allemaal hetzelfde. Geritsel of deurtje klikken waarachter het snoep dan gelijk kopjes omhoog. Met de hondjes idem dito.
    Die mooie lantaarn zou bij mij ook niet misstaan 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Leuk hoor. Multifulti zo’n ehhh…lantaarnkasje?
    Had he die framboos zelf opgegeten, of was ie gejat?
    Bij de Action hebben ze trouwens op dit moment leuke muurposters voor buiten. (Ongeveer 1bij 1) Ik heb er eentje voor op de veranda gekocht. Zou hier ook hartstikke leuk staan volgens mij. Fijn weekend!

    Like

Reacties zijn welkom

