Lifestyle op z'n Wiebels

I live and learn

Toen Bruin begin 2014 naar de eeuwige wortelvelden vertrok maakte ik een aantal fouten. Ik deed de kooi, de restanten voer, zijn speeltjes, echt alles weg. En verder liet ik de kamer zoals het was waardoor de lege plek enorm leeg leek. Geen wonder dat ik binnen twee weken zwichtte voor het schattigste konijntje ever.

Gremlin

Dat gaat mij dit keer niet gebeuren. Grem’s hok staat samen met zijn reismand en de wc in de schuur. De restanten voer, de inhoud van de wc en de bodembedekker staan (nu nog) in de gang en vanavond… Vanavond ga ik met de meubels schuiven zodat het a) een geheel wordt en b) er geen ruimte meer is om een hok neer te zetten.

I live and learn zal ik maar zeggen. 😉

En dan ga ik nu weer verder met in gedachten de meubels verschuiven. Dat scheelt een hoop zweet.

© Rianne

6 thoughts on “I live and learn”

Reacties zijn welkom

